Frequentie therapie micro organismen.

Dit is het meest krachtige natuurlijk antibioticum ooit!
Doodt alle infecties in het lichaam!

Heeft u wel eens nagedacht wat de oorzaak van ziekte is?
Het DNA van de mens bepaald voor een groot deel het ziektebeeld maar ook omgevingsfactoren, voeiding, milieu en stress zijn grote n grote boosdoeners
Wetenschappelijk is aangetoond dat 30 % wordt bepaald door genen en 70 % door levenswijze.

Hoe kunnen we zorgen dat we gezond blijven en klachten minder worden?

We hebben 2 soorten zappers

De basisformule van deze krachtige behandeling komt van Hulda Clark,Zij kwam erachter dat elk organisme zijn eigen frequentie heeft.

Met deze lichaamseigen frequentie kunnen dan ook de ziektes aangepakt worden.Hiervoor ontwikkelde ze een frequentie generator (Zapper)

WAT IS EEN RAYMEDY ZAPPER?

Raymedy zapper

Bij zapping worden infecties, zoals met schadelijke bacteriën, virussen of parasieten vernietigd met microstroom. Hierbij wordt de eigenfrequentie van de indringers, of een vitaal onderdeel daarvan, langdurig en met een relatief sterke amplitude aangeboden. Soms worden ook verschillende frequenties aangeboden die werken op de verschillende onderdelen ( organellen, celmembraan) van de ziekteverwekker. Ook kan het milieu voor de ziekteverwekker(s) ongeschikt worden door de aanvoer van elektronen die de zuurgraad veranderen en als anti-oxidant werken. Veel ziekteverwekkers floreren wanneer er een tekort aan vrije elektronen is. De aanvoer heeft een destructief effect op deze ziekteverwekkers, zij zullen sterven of minder sterk/resistent worden gemaakt en door het immuunsysteem verder opgeruimd.

Raymedy zap behandeling

zappingEen typische zap behandeling duurt telkens ca. acht minuten waarna het systeem tijd dient te krijgen om te repolariseren. Deze cyclus wordt zes maal herhaald. De patiënt kan het zappen thuis nog verder toepassen met een thuisbehandelset totdat de ziekteverwekkers niet of nauwelijksmeer in het bloed voorkomen. Dit wordt vastgesteld met een meting door een therapeut. Een zap behandeltraject duurt drie tot zes weken. Dit hangt af van de hardnekkigheid van de infectie. Het zappen van een koortslip gaat sneller dan van een darmparasiet of van een chronische lyme infectie. Wanneer de patient tijdens een operatie inwendig een infectie met een multi resistente ziekenhuisbacterie heeft opgelopen, dan kan een veel langere behandeling noodzakelijk zijn.

Deze zapper is gelijk als hierboven.

Daarnaast is het mogelijk om je orgaansystemen en meridiaansysteem te ondersteunen. Hierdoor is behandeling van bijna alle ziekten en aandoeningen mogelijk. Het grote voordeel is dat de Zapper toegankelijk is voor iedereen, makkelijk mee te nemen is en bijna op elk moment te gebruiken is.

Onze zappers hebben al heel veel mensen geholpen om van virale, bacteriële, parasitaire en schimmelinfecties te genezen. Ook allergieen, hooikoorts, eczeem, griep, buikpijn en bijv. vermoeidheid kan er mee behandeld worden. Zelfs hielspoor en slijmbeurs ontstekingen
Het geheim zit in de krachtige combinatie van het inzetten van de juiste frequentie therapie

Kortom, deze ZAP therapie is effectief bij de behandeling van alle ziekten, het versterkt het immuunsysteem, fungeert als antiviraal, antibacterieel, antischimmel en antiparasitaire geneesmiddel en is hier zeer succesvol in. Het helpt bij de meest ernstige infecties.

Wilt u weten of u deze ziekteverwekkers in uw lichaam heeft?

Met een simpele meting waarbij we wat sensoren op handen en voeten plakken meten we in ca 30 min. door hoe uw gestel is.

Een zap meting kost 55 euro en wordt vergoed door de zorgverzekeraars

Uit de meting kunnen wij opmaken of een behandelplan nodig is en zo ja hoe lang.

Meer weten?
Bel of mail voor een gratis intake.