Baby’s

Allergieën, Overgevoeligheden en Eczeem

Een allergische reactie is een overdreven reactie van het immuunsysteem. De klachten die men ervaart komen door stofjes die ontstaan door dat de eigen lichaamscellen beschadigd raken.
Het vermijden van specifieke voeding of vermijden van bepaalde bezigheden is dan ook symptoombestrijding.

Veel verstandiger is, is om de barrières die je lichaam van nature heeft sterk genoeg te maken zodat je geen immuunreactie nodig hebt. Lichaamsbarrières zijn o.a.: de huid, de darmen, de luchtwegen, de ogen, de gewrichten.

OUDERS

Bij voedselallergie/overgevoeligheid is het een combinatie van die barrières en de vertering. Immers, als de voeding goed wordt verteerd zijn het bouwstoffen en geen potentieel gevaarlijke stoffen waar je lichaam vreemd op hoeft te reageren. Doordat het lichaam de voedingstoffen niet goed verteerd blijven er voedselresten achter in het lichaam. Dit kan allerlei klachten gaan veroorzaken.

Middels de i Health therapie kan er tegenwoordig veel worden gedaan aan deze klacht.
 i Health therapie is een allergie eliminatieprogramma welke in Amerika is ontwikkeld en wereldwijd wordt toegepast.

i Health therapie is een pijnloze methode welke zonder bloed- en huidtesten wordt uitgevoerd. De zoektocht naar een allergeen en is pijnloos en ongevaarlijk. Deze methode is geschikt voor zowel baby’s, kinderen als volwassenen.

i Health therapie heeft in de loop van de jaren bewezen effectief te zijn. Talloze allergieën/overgevoeligheden zijn behandeld, waardoor de klachten als hoofdpijn, migraine, fysieke klachten, jeuk, eczeem bij veel mensen tot het verleden behoren.